Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

9 Mayıs 2008 Cuma

Bizim evdeki süpriz toplantı:)



















Kuzucukları bir karede toplamak zor oldu.. Bu en başarılı kare:) Soldan sırayla Cemal ,Elif ,Asya , Boray...





















Ayşegül teyzesi gene Asya'yı kahkakalara boğuyor:))



















Yakışıklı Cemal ve annesi Suzi... Bütün gün Cemal kaçtı Elif kovaladı:)) Hakan duymasınnnn..



















Bizim çiceklerin böcüğü dünya yakışıklısı Boray ve süper annesi Ayfer :)



Ayyy utandım bennnn:))

Yaa baba biz bu pozu daha önce vermemişmiydik.. :))

Bugün bizim evde süpriz bir toplantı gerçekleşti.. Sabah annemle Suzi teyzemle facebookta konuşurlarken hadi görüşelim demişler...Bunun üzerine Suzi teyzem yakışıklısı Cemal'ini de alıp bize gelmiş.. Geldiklerinde ben uyuyordum ..
Kalktığımda onları görünce çok sevindim .Ve hemen Cemal'le oynamaya başladım.. Sonra annem Ayşegül teyzemle ,Ayfer teyzeme de telefon edip hadi gelin dedi:))
Onlarda tamam dediler. Ve böylece 1 saat içinde herkes bizde toplanmış oldu:))
Ben Cemal'i Elif'i ve Boray'ı görmekten onlarla oyun oynamaktan çok memnun oldum.. Günün sonunda babişkom da geldi.. Sonuçta çok güzel bir gün geçirdik... Sevgili arkadaşlarım ve anneleri gene gelin olur mu:))

Hiç yorum yok:

canli yayinda gulme krizi