Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

21 Ocak 2008 Pazartesi

Hastayım:((
















Ateşim çıktı.. Annemler çok endişelendi.. sürekli kontrol altında tuttular beni... Ateşim annemin verdiği ilaçlara rağmen düşmeyince acile gittik.. İlk ciddi hastalığım o yüzden annem çok endişeli.. Ama doktor amca dedi ki doğru yaptıklarınız devam edin.. kulağım da ve boğazım da enfeksiyon varmış.. Onun için antibiyotik kullanmaya başladım.. Ben tam iyileştim derken annemle babam hastalandı.. Ve sonuç ailecek hasta olduk.. Ve yeni yıla burun akmaları ve öksürük ile girdik.. Olsun bir aradayız ya.. Üstelik bu benim ilk yılbaşım.. Annem hasta olmasına rağmen bana ağaç süsledi çok beğendim:)) Hoşgelmişsin 2008 aileme ve bana hep mutluluklar getir olur mu..

Hiç yorum yok:

canli yayinda gulme krizi