Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

9 Haziran 2008 Pazartesi

Asya memlekette...

Dayımı çok seviyorum:))



Dayımın tesbihini kaçırdım...





Tesbihi buraya saklasam.. bulurlar mı acaba..?



Dedemi güldürüyorum..



Dayıcım beni havalara atsanaaaa....



Dedeciğim....



Annemin büyük teyzesi Gökçen teyzem ve torunu Anıl abi:)) Anıl abiyle çok güzel oynadık..


Annemin teyzesi Yüksel teyze bana süpriz doğum günü partisi düzenlemiş:)) Ne güzel 15ci ayımda tekrar 1 yaşına geri döndüm.. Teşekkürler teyzecim...


Çok mutlu bir aileyiz:))


Çiğdem ablamla çok eğlendik:)



Asya burdaaaaaa:)


Ay çok yoruldum burası gez gez bitmiyor:))







Cici annem gene saçlarımı çok güzel yaptı:))



Hanım kız oldum ben:)



Gürkan abiyi de çok sevdim:)

Annemin doğum gününü kutladık .. iyi ki doğdun annecim seni çok seviyorum:)



Burası annemle babamın en sevdiği yerlerden biri.. pasaport..:))



Hiç yorum yok:

canli yayinda gulme krizi