Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

30 Mart 2008 Pazar

KANKALARIMIN DA 1 YAŞLARINI KUTLADIK.. İYİ Kİ DOĞDUNUZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIM..



Ceren'in doğum günü..



Ne güzel yemekler var ya... Karnım acıktı..



Hadi Ceren Alkışşşşşşşş.....



Bu da Ceren'in pastası.. Tadi ve görüntüsü nefisti...



Elif'in doğumgünü....



Elif o balon senin bu benim.. lütfen balonumu alma..:(



Babam bu pozu çektirdikten sonra beli ağrımış.. Dediğine göre ağırmışız Elif'le ikimiz:)



İşte bir nefis pasta daha.. Ama benim kafam karıştı.. Elif kaç yaşında ne çok mum var :)



Ege'nin doğumgünü...



Becerir ailesi bir arada.. Ama bir dakika yaa.. Ben neden fotoda değilim..???



Doğum günüm için alıştırma yapıyorum.. nAsil şapka yakışmış mı?



Boray'ın doğumgünü...



Çok kalabalıktı.. Ne güzel bir doğumgünüydü..



Bu da Boray'ın pastası....


İYİ Kİ DOĞDUNUZ BORAY ,EGE ,ELİF ve CEREN... SİZİ ÇOK SEVİYORUM... ASYA

1 yorum:

Unknown dedi ki...

bende seni cok seviyorum arkadasım ajjjya :)
ceren

canli yayinda gulme krizi